«Наш концепт - мультибрендовість і мультикатегорійность»: Віктор Павлов, засновник мережі UAmade

07.09.2018
Сюзанна Дзубуги
Улюблена книга / фільм

Складно виділити улюблену книгу. Нехай буде «До біса все! Бери і роби! »Річарда Бренсона. Фільм - і тут складно зупинитися на чомусь одному. Добре мотивуючий фільм, який можна переглядати багато раз - «Форрест Гамп».

Улюблене місто / країна

Україна, Київ. Ми мало подорожували - діти, сім'я) Але навесні їздили до Варшави на рітейл конференцію і зрозуміли, що це необхідно робити. Це круто, цікаво, мотивує, народжує багато ідей.

Улюблений або вражаючий іноземний бренд (в форматі кейса)

ТК Maxx / Tj Maxx - думаю в Україні він мав би успіх. Хороший дискаунтер, мультикатегорійний, великий, хороші ціни.

Улюблена страва

Пюре зі смачним оселедцем

Улюблена мотивуюча фраза

До біса все! Бери і роби!

_________________________________________

Напередодні відкриття нового магазину UAmade в ТРЦ Караван Дніпро (м Дніпро, вулиця Нижньодніпровська, 17) команда проекту Retail Platforma взяла інтерв'ю у одного з найяскравіших рітейлерів України, засновника мережі магазинів UAmade Віктора Павлова. Про унікальну концепцію бренду і шопінг вражень, підводні камені, факапи і перспективи, про сім'ю і щастя.

Бренд UAmade з'явився в 2015 році, він виростав з онлайн-формату і фестивалів для українських виробників. Скільки магазинів сьогодні налічує мережа UAmade?

Зараз мережа UAmade складається з 7 магазинів: Глобус, Гуллівер, Комод, Проспект, Дрім Таун, Мост-Сіті та Інтернет-магазин.

Скільки магазинів було закрито і з якої причини?

Оо! Думаю на цю тему можна зробити окрему доповідь). Був закритий магазин в ТЦ Domo Center (метро Дарниця). У shell and core приміщенні був зроблений ремонт з нуля, на другий день після відкриття ми прийняли рішення закривати магазин, пропрацювали два місяці і закрили.

Другий магазин в Глобусі UAmade Fashion - концептуальний магазин, тільки одяг, взуття та аксесуари. Тут нас витіснив Top Secret.

І найцікавіше - це Лавина. 1000 кв.м., приміщення було не те, що shell and core, це був тимчасовий склад будматеріалів після будівництва Лавини, пил товщиною з палець, частково без стін. За 2 місяці ми зробили ремонт, жили там, ночували, все для того, щоб встигнути відкрити магазин 1 грудня 2017. І ми це зробили!

Ми були байерами, будівельниками, різноробочими. Вентиляцію, електрику, стіни, підлогу, освітлення і тд. - все зробили самостійно. Заощадили колосальну кількість грошей, на шкоду своєму часу. Упевнений на 200%, що таке ніхто не повторить: де ви ще знайдете таких самовідданих дурнів, як ми. Pre-party для постачальників і всіх друзів. Урочисте відкриття. Запуск.

Чому закрили?

Не встигли ми відкритися, як через місяць на черговій зустрічі я дізнаюся, що наш магазин не сподобався адміністрації, умови переграли, тобто ту єдину причину, по якій ми зайшли в Лавину, та ще й на 1000 квадратів. Як складно мені було приховувати це від своєї команди до останнього, не говорити про те, що магазин будемо закривати не встигнувши відкрити, щоб не демотивувати. Як складно робити щось, з обламаними крилами.

Це був величезний досвід. І це найголовніше.

Навесні 2018 - раптово UAmade Lavina отримує нагороду за кращий дизайн магазина 2017.

Але і це нам не допомогло)

Вас не плутають з фестами UAmade?

UAmade Fest - це івент-маркетинг, який популяризує UAmade, дає можливість новим українським брендам почати свою діяльність, перевірити на практиці попит на їх продукцію.

Виробники, які беруть участь у фестивалях, присутні в ваших магазинах?

Звичайно. Але не всі, завжди з'являються нові бренди.

Які cегменти / категорії товарів найбільш успішні і найменш прибуткові? Чи змінювався асортимент товарів в магазинах концептуально?

В топі завжди унікальність. Консервовані подарунки або скретч карти і постери, цікава поліграфія, незвичайні принти на одязі. Також є товари які в лідерах якийсь час, наприклад, піни (значки) або високі шкарпетки. Зараз тренд на цю продукцію, а завтра - на щось інше.

Найменш прибутковими є авторські товари, які виготовляються в одиничному екземплярі, там неможливо досягти комерційної маржинальності і обороту відповідно.

Концепт у нас - це мультибрендовість і мультикатегорійность. І цю концепцію ми тільки посилювали. З кожним роком підходимо більш професійно до питання асортименту. ABC аналіз, маржинальність, оборот на квадратний метр і тд. Дуже багато брендів з однаковою продукцією і, на жаль, ми не можемо набрати 100 брендів свічок або 50 брендів метеликів. Магазини фізично не можуть вмістити всі бренди, які хочуть зайти в мережу UAmade, але ми робимо ротації і завжди намагаємося взяти новеньких. Зараз в мережі представлено близько 350 брендів із 6000 бажаючих.

Які вимоги ви висуваєте постачальникам? Які з вимог вони найчастіше порушують?

У нас є правила входу в мережу магазинів UAmade. Є договір, який ми підписуємо з кожним постачальником. Іноді в магазини "просочується" незатверджений товар. Звичайно, є набільші питання, такі як швидкість відвантаження. Так як багато хто з наших постачальників - крафтові, у них не завжди вистачає потужності для своєчасного виробництва і поставки в достатній кількості.

Три найважливіших речі, які важливо враховувати при відкритті нового магазину?

Трафік, приміщення, оренда.

Які фактори виявилися для вас непередбачуваними у взаємодії з ТРЦ?

Все передбачувано, але хочеться розуміння з боку ТРЦ, давати можливість розвиватися українським магазинах / брендам, не витісняти великими світовими брендами. Щоб ТРЦ розвивали не тільки комерцію, але ще і піднімали рівень соціальної економіки в рамках своєї компанії.

Хто цільова аудиторія UAmade?

Покоління «шопінгу вражень». Сучасні люди, які люблять красиві, оригінальні, ексклюзивні речі. Люблять дарувати подарунки і радувати себе.

Які у UAmade Лайфхак по комунікації з мілленіаламі і Z-етамі? Кому складніше продавати?

З покоління Z у нас все ОК) Так як в магазинах UAmade продаються сучасні трендові речі, це наша концепція, критерії відбору, які не дозволяють пропускати несмак.

Якщо це не комерційна таємниця, фінансові показники 2017 і 2018 відрізняються в який бік?

З кожним роком показники ростуть. І цьому є пояснення: команда старанно працює не покладаючи рук, ротація асортименту, постійний аналіз, налагодження взаємодії з постачальниками, систематизація бізнес процесів.

Яку стратегію ви будуєте на 2019-2020 рр?

Розширення мережі, відкриття в інших містах України. Ось вже 15 вересня - відкриття в Дніпрі!

Чи плануєте виходити на західний ринок або розвивати франчайзинг?

Плануємо, ведемо переговори по іншим країнам, вивчаємо ринки. По франчайзингу постійно приходять пропозиції, але я не впевнений, що це підходяща модель співпраці для UAmade.

Чи потрібні українському ритейлу сьогодні інновації? Якщо так, то які?

Звичайно, потрібні! Як мінімум ERP, CRM, складські системи, телефонія. Оптимізація виробництва і т.д.

Ви розвиваєте бізнес з командою і при постійній участі вашої дружини Соні. Ви дуже яскрава харизматична пара! Соня - муза або співробітник в штаті UAmade?

Дякую) Соня - моя муза по життю, арт-директор в штаті, муза наших сімейних проектів. Соня веде дизайн-відділ, займається візуалізаціями, малює, створює макети, контролює СММ, сама проводить зйомки, обробляє фото, придумує концепції, їздить на зустрічі, в усьому бере участь і знаходить до кожного підхід.

Наші з Сонею думки роблять картинку цілісною.

Я - стратегія, Соня - краса.

Якби не UAmade і не ритейл, яку б справу ви обрали?

Однозначно Project Manager, CEO IT-проектів.

Ваш short-рецепт успіху для українського рітейлера.

Найскладніше наздоганяти когось, повторювати за кимось. Легше знайти унікальну продукцію або придумати унікальну концепцію. А далі - перевірка гіпотез з мінімізацією ризиків, використовувати концепцію бережливого виробництва / Lean Startup.

____________________________________________________________

UPD. 15 вересня, ТРЦ Караван Дніпро, команда UAmade запрошує провести святковий суботній день разом! Гостей чекають: веселі розіграші, ласощі для дорослих і дітей, інтерактивна шоу-програма, фотогенічний інтер'єр, безліч подарунків! Всіх шанувальників українського розважатиме зірковий ведучий Артур Білоусов - учасник проекту «Ліга Сміху» і капітан команди «Модельне агентство 180 і вище».

І про подарунки. Перший покупець отримує UAmadeBox з наповненням більш ніж на 1200 гривень, а другий і третій - з наповненням на 800 гривень! Десять наступних покупців отримають фірмові набори UAmade в пам'ять про цей прекрасний день.

Всі відвідувачі в день відкриття матимуть можливість взяти участь у розіграші СУПЕР подарунка, здійснивши будь-яку покупку в магазині і зареєструвавши свій чек. Головна перевага мережі - унікальність, адже саме в UAmade ви знайдете продукцію кращих українських виробників і майстрів. Магазин об'єднує безліч брендів одягу, аксесуарів, декору, солодощів, сувенірів та інших виробів. Кожен знайде щось особливе для себе!

Коментарі
Залишити відгук

Не знайдено дописів

Залишити відгук